piatok 20. februára 2015

Dovidenia

Moje telo pozdraví a zmizne
Neostane po mne ani prachu
Iba v diaľke bolesti sa vyhne
A bez obáv odnesie si ťarchu
Dážď nás ticho domov odprevádza
Doma o nás samota sa stará
V daždi sa z nás smútok povytráca
Samota čo páli a nezhára
Moja duša vo mne divo horí
Po tele mi omámenie blúdi
Otočím a do noci sa vnorím
Nech nevidíš ako veľmi smútim
Včera som ti vravel dovidenia
Dnes ráno sa celý túžbou trasiem
Nedokážem vzdať sa osamenia
Už o chvíľu dohorím a zhasnem
Cez kľúčovú dierku ťa furt vidím
Avšak dvere k tebe nepustia ma
Za dverami celým svojím bytím
Bez teba som, sám, aj ty si sama
Rozhodol som, musíme sa rozísť
Keď ťa stratím nebudem ťa strácať
Milujem ťa! Zajtra musím odísť
V daždi sa z nás smútok povytráca..

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára